AUTOR O SOBIE

KUJAWSKO-POM, Poland
PODSTARZAŁY I POSIWIAŁY FANATYK INTARNETU I JEGO MOZLIWOSCI

30 wrz 2011

NOWE czyli stare technologie

Chciałbym rozwinąć zaczęty temat zrodeł czystej energii do tego jeszcze taniej bo jak wspomniałem  cena paliw to coraz bardziej palący problem jeszcze bardziej w okresie jesiennym gdy trzeba się przygotowac do  zimy.
 Pojawiający się temat gazu drzewnego czy biogazu  przerabiany był juz w historii .
Przegladając dziś strony trafiłem na   http://www.youtube.com/watch?v=Z4bkHAPkjHQ&feature=related
 Film ten  wyjaśnia gdzie tkwi przyczyna  tanich i zdrowych  technologi których nie ma oficjalnie  a ktore wieki temu były znane ,może nie wszystkie gdyż  niektore wiążą się z postępem  -elektrycznością, pompami ,silnikami.
Były to jednak (Jaskółki) zdrowego rozsądku i ekologii.
 RZądza pieniadza  wpływowych elit powoduje to że podcinamy gałąż na której siedzimy jednocześnie płacąc za to grube pieniądze.
Ja zaś postanowiłem się skupić na  elektroliżie  wody ,to jakby powtórka z fizyki.
Dobrze że w internecie jest materiałow sporo do przypomnienia i analizy rozwiązań bo fizyka ze szkoły odparowała z lotnością wodoru jako pierwiastka w ktory nasz glob jest bardzo zasobny a ktory może nam z powodzeniem zastąpić   produkty drogopochodnej ropy.
Poczyniłem w tym względzie już pewne przygotowania i w miarę realizacji  podsunę jakieś ciekawostki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz