AUTOR O SOBIE

KUJAWSKO-POM, Poland
PODSTARZAŁY I POSIWIAŁY FANATYK INTARNETU I JEGO MOZLIWOSCI

9 paź 2011

PALIWO Z WODY I PIERWSZE ROZCZAROWANIE

Jak wcześniej pisałem ,czynię pewne prace w kierunku  oszczędności  paliw z dwóch powodów  bo dotyczy i finansów a także naszego środowiska .To że wodór jest bardzo lotnym gazem to wiedziałem ale i  też pewnie z tego powodu niestety pojawiły się komplikacje.Mała kanonada   troche efektów świetlnych ale puki co jestem w jednym kawałku a to najważniejsze.
No cóż z eksperymentami nie zawsze sie od razu udaje a że jestem trochę pod tym względem uparty to nie będę załatwiał sobie gotowca z internetu ale trochę poeksperymentuję.
Gra jakby nie patrzeć jest warta zachodu ze wzgledów finansowych jeśli patrzec na  ceny paliw choćby gazu w okolicy po 2,79 zł.bo taką cenę dziś zauważyłem a wodor jest trochę taniej otrzymywanym paliwem  i to we własnym zakresie więc chyba warto się nim zainteresować.
Wzgledem zapowiadanych  noworocznych podwyżek  sytuacja zapowiada się całkiem nieciekawie czyli trzeba się będzie bronić nie siłą to sposobem bo niestety rozwiązanie siłowe w moim przypadku w obecnej sytuacji w grę nie wchodzi.
Jak powiedziałem ze trzeba  zacząć oszczędzac, tylko czy znowu nasz nowy Rząd nie zaskoczy nas nowym podatkiem od oszczędności lub coś w tym rodzaju, wiadomo dziur w budżecie sporo więc byłaby szansa łatania ale puki co mamy jeszcze dobre  dwa  miesiące więc można się jeszcze popróbowac .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz